tiistai 21. elokuuta 2018

Tiistai 21.8.2018

2.tunti RUB9L
Sijaisena Salli, minä olin Pilvijärvellä.

Tänään verbin taivutusta ohjelmassa. Katsokaa ensin tämä video: https://www.youtube.com/watch?v=P4GLrB2L2bs. Vihkot. Vihkoon verbin taivutuksesta kaksi taulukkoa ja tehtäväpaperi. Telkkasarjasta 2.osa Yle Areenasta.

4.tunti RU29A
Sijaisena Milla, minä olin Pilvijärvellä.

Nyckel 9 -työkirjat. Lue ääneen pareittain kpl 1 sanat työkirjan takaa s. 276-277 (ei kaikkia muotoja, ainoastaan eka muoto, katso samalla aina mitä se on suomeksi). Kuunnelkaa ja toistakaa kpl 1 Så ska det låta s. 8 tekstikirja (suom.ruots. ja ruots.ruots. versiot). Kuunnelkaa kpl 1 kokonaan ja sitten pareittain lukekaa ja kääntäkää suullisesti kappalekohtaisen sanaston avulla. Tehkää teht. 1, 2, 3, 4. Mä annan tämän kerran läksyleimat ensi kerralla itse.

Ja läksyksi tuli: Milla antoi jotain, lisään sen tänne kun saan tietää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti